Awaria CEPIK spowolniła obsługę w urzędach - system przywrócono o 13:00

1 min czytania
Awaria CEPIK spowolniła obsługę w urzędach - system przywrócono o 13:00

W Legionowie i w całym kraju wczoraj pojawiły się problemy z dostępem do systemu CEPIK. Urzędnicy apelowali o cierpliwość i śledzenie komunikatów na stronie urzędu oraz Facebooku, a po kilku godzinach pracy służb informatycznych system wrócił do działania.

  • Awaria odczuwalna w Legionowie
  • Komunikat o działaniu CEPIK

Awaria odczuwalna w Legionowie

W komunikacie opublikowanym przez lokalny urząd poinformowano, że z powodu ogólnopolskiej awarii system CEPIK pracuje wolniej, co może przekładać się na wydłużenie czasu obsługi interesantów. Mieszkańcy Legionowa zgłaszali opóźnienia w procedurach zależnych od centralnej bazy danych; urzędnicy prosili o wyrozumiałość i informowali, że będą na bieżąco informować o rozwoju sytuacji.

Komunikat o działaniu CEPIK

W aktualizacji zamieszczonej o godzinie 13:00 poinformowano, że działanie systemu zostało przywrócone. W treści powiadomienia zawarto też przeprosiny za utrudnienia oraz prośbę o śledzenie informacji publikowanych na stronie internetowej urzędu i na Facebooku. Dla osób, które w tym czasie planowały załatwianie spraw wymagających dostępu do CEPIK, oznacza to powrót do standardowego trybu pracy, choć możliwe są jeszcze krótkie opóźnienia wynikające z nadrabiania zaległości.

na podstawie: Powiat Legionowo.

Autor: krystian