Gdzie można wynająć magazyn samoobsługowy?

Zajmujesz mieszkanie o niewielkim metrażu, w związku z czym zaczyna Ci brakować miejsca na niektóre rzeczy? A może rozpocząłeś własną działalność gospodarczą, jednak jak na razie nie możesz sobie pozwolić na otwarcie biura, skutkiem czego towar lub dokumenty zalegają Ci w domu? Rozwiązaniem z takiej sytuacji może być wynajęcie magazynu samoobsługowego. Gdzie znajdziemy możliwość skorzystania z takiej usługi?

Self Storage w Polsce

Chociaż w Stanach Zjednoczonych self storage jest popularne już od kilkudziesięciu lat, to jednak na naszym rodzimym rynku to wciąż nowość, która  stopniowo zdobywa coraz większe grono zainteresowanych. Dopiero przekonujemy się o licznych korzyściach, jakie niesie za sobą taki sposób na przechowywanie.

W Polsce magazyny samoobsługowe są dostępne m.in. dzięki firmie Less Mess Storage. Za jej pośrednictwem możemy wynająć zarówno nieduży schowek, np. o rozmiarze 0,5 m², który sprawdzi się do składowania dokumentów firmowych, jak i pomieszczenia bardzo duże, przekraczające nawet 25 m² – te zaś mogą okazać się nieocenione chociażby w czasie remontu, gdy chcemy tymczasowo wynieść z domu meble. 

Obiekty Less Mess Storage znajdują się w kilku korzystnych lokalizacjach, które umożliwiają dotarcie do wielu klientów indywidualnych oraz biznesowych. Obecnie placówki należące do firmy znajdziemy w:

  • Warszawie;
  • Poznaniu;
  • Krakowie;
  • Wrocławiu;
  • Trójmieście.

Jak wygląda proces wynajęcia magazynu w Less Mess Storage?

Kluczowym krokiem do wynajęcia przechowalni jest zdecydowanie się na właściwy rozmiar. Powinniśmy więc najpierw dokładnie określić, w jaki sposób zamierzamy użytkować magazyn. Czy potrzebujemy jedynie niewielkiej skrytki, gdzie pomieścimy niezbędną dokumentację? A może wymagane jest przestronne pomieszczenie, w którym umieścilibyśmy sprzęt sportowy czy chociażby dodatkowe wyposażenie samochodu? Wszystko zależy od indywidualnych oczekiwań. W dokładnym określeniu, który schowek będzie najlepszy, może nam pomóc wizualizacja dostępna na stronie internetowej firmy lub bezpośrednia pomoc zespołu Less Mess w każdym oddziale.

Czas wynajmu to kwestia uzależniona od klienta – może on korzystać z usługi przez niewielki okres, np. kilka dni lub też potraktować ją jako element niezbędny przez najbliższe miesiące.

Później następuje już podpisanie umowy z wyszczególnionymi warunkami oraz ustalenie indywidualnego kodu dostępu do wybranego pomieszczenia.

Jak zabezpieczana jest zawartość magazynów?

Do tego celu wykorzystuje się kilka różnych środków bezpieczeństwa. Pierwszym z nich jest wspomniany kod dostępu, drugim własna kłódka, którą zakłada wynajmujący. Przede wszystkim jednak teren obiektu jest chroniony całodobowym monitoringiem oraz alarmem, co gwarantuje pełną ochronę najcenniejszych przedmiotów.

Warto też zaznaczyć, że dzięki odpowiednio skonstruowanej wentylacji i systemom grzewczym wewnątrz magazynów Less Mess Storage panują idealne warunki, które pozwalają na przechowanie nawet hermetycznie zapakowanej żywności.