
Uniwersytet Warszawski zaprasza do udziału w bezpłatnych kursach zdalnych podnoszących kompetencje w zakresie marketingu miejsc. Kurs z zakresu praktycznych zastosowań marketingu, dedykowany jest osobom pełnoletnim, realizującym projekty na rzecz tworzenia i promocji oferty związanej ze społecznością lokalną (np. produkty turystyczne, wydarzenia kulturalne, sportowe, festyny i in.). Szkolenie może się przyczynić m.in. do wzrostu kompetencji samorządów oraz formalnych i nieformalnych organizacji (działających na rzecz ekonomicznego i społecznego rozwoju społeczności lokalnych) w obszarze wykorzystywania metod i narzędzi marketingowych do realizacji założonych celów rozwoju społeczności lokalnych.
Uczestnik może wziąć udział w dowolnej liczbie modułów - jeden moduł to łącznie 15 godzin pracy: praca asynchroniczna oraz 3 spotkania on-line z CEO Best Place Institute, Panem Adamem Mikołajczykiem: Od 2010 r. inicjator powołania i prezes zarządu Fundacji Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, która jest szeroko rozpoznawalną i cenioną organizacją ekspercką świadczącą dla sfery publicznej usługi doradcze na najwyższym poziomie. Również od 2010 roku doradca Prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" w zakresie tworzenia i realizacji strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku gospodarczego Polski. Od 2019 roku współpracownik Związku Miast Polskich w projektach doradczych dla małych i średnich miast w Polsce. Trener i konsultant w kilkudziesięciu projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze marketingu, komunikacji, budowania marki oraz wspierania rozwoju organizacji, instytucji i jednostek samorządu terytorialnego.
Szkolił m.in. dla Oxford Union Center na Oxfordzie oraz dla City Nation Place Conference w Londynie. Współtwórca strategii marek terytorialnych, strategii marketingowych i strategii promocji dla JST w Polsce i za granicą, m.in. dla Warszawy, Krakowa, Gdańska, Województwa Małopolskiego, Łódzkiego.
Oferta tematyczna
Moduł 1: Od produktu do marki - mechanizmy marketingu miejsc
- 09.01 (Pn) 17:00-19:30
- 16.01 (Pn) 17:00-19:30
- 23.01 (Pn) 17:00-19:30
Moduł 2: Nowoczesne metody komunikacji w marketingu miejsc
- 10.01 (Wt) 17:00-19:30
- 17.01 (Wt) 17:00-19:30
- 24.01 (Wt) 17:00-19:30
Kurs jest całkowicie darmowy! Od uczestników wymagany będzie jedynie dostęp do komputera i Internetu. Szkolenie zwieńczone będzie uzyskaniem imiennego certyfikatu.
Formularz rekrutacyjny i informacje o modułach
.Obecnie prowadzony jest nabór tylko na moduł 1 i moduł 2 - prosimy nie wypełniać formularzy na moduł 3 i 4.
źródło: Uniwersytet Warszawski