Grafika-rysunek wykonany kredą na tablicy przedstawiający ludzika wchodzącego po schodach, na samej górze żarówka
Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu pt. Budowanie wizerunku i prowadzenie komunikacji organizacji pozarządowej w Internecie.
Cofnij

Szkolenie odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Legionowo 19.11.2021 r. w godz. 13:00-19:00.

Plan szkolenia:

  1. Planowanie działań komunikacyjnych (13:00-14:00)
    • określanie celów komunikacyjnych i strategii;
    • dobór grup odbiorców - jak poznać grupę docelową, skąd wiedzieć co ich interesuje?
    • poznanie i wybór narzędzi i systemów reklamowych;
    • archetypy marki – kim jest moja organizacja, jak chcę, żeby wyglądała na zewnątrz?
  2. Organiczne formy komunikacji (14:00-15:30)
    • Social media
    • Facebook – jak angażować odbiorców, jak tworzyć treści, kilka słów o zasięgach i algorytmach
    • Twitter – do czego służy, na co należy uważać?
    • Instagram – jakie treści mają znaczenie, jak zoptymalizować profil, jak go wykorzystywać w codziennej komunikacji?
    • LinkedIn – budowanie marki osobistej, optymalizowanie profilu, wprowadzenie do Employee Advocacy, tworzenie treści
    • Newslettery – systemy mailingowe, budowanie supporter journey
  3. Przerwa (15:30-16:00)
  4. Płatne formy komunikacji (16:00-17:30)
    • Facebook/Instagram – wprowadzenie do systemu reklamowego, omówienie możliwości targetowania, optymalizacji kampanii reklamowej, analityka
    • Google Ads
    • SEM – marketing w przeglądarkach internetowych, czyli połączenie bezpłatnych i płatnych form komunikacji (SEO, GDN, YouTube, kampanie searchowe)
  5. Wykorzystywanie elementów wizualnych w komunikacji (17:30-18:15)
    • Jak zadbać o spójność?
    • Poznanie narzędzi do komunikacji wizualnej
  6. Sposoby oceniania efektywności działań – skąd wiedzieć, czy to co robimy ma sens? (18:15-19:00)

Piotr Rojewski - specjalista ds. mediów społecznościowych w Amnesty International Polska. Zajmuje się również tworzeniem grafiki i współpracuje z innymi organizacjami społecznymi o tematyce migranckiej i edukacyjnej, takimi jak Fundacja dla Somalii czy Teach for Poland. Absolwent socjologii stosowanej i antropologii społecznej oraz dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim (a także Erasmus na Uniwersytecie Karola w Pradze).

Prosimy o potwierdzenie udziału w szkoleniu na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

źródło: Stowarzyszenie BORIS

Logotypy: LOWES, Mazowsze