
Szkolenie odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Legionowo 19.11.2021 r. w godz. 13:00-19:00.
Plan szkolenia:
- Planowanie działań komunikacyjnych (13:00-14:00)
- określanie celów komunikacyjnych i strategii;
- dobór grup odbiorców - jak poznać grupę docelową, skąd wiedzieć co ich interesuje?
- poznanie i wybór narzędzi i systemów reklamowych;
- archetypy marki – kim jest moja organizacja, jak chcę, żeby wyglądała na zewnątrz?
- Organiczne formy komunikacji (14:00-15:30)
- Social media
- Facebook – jak angażować odbiorców, jak tworzyć treści, kilka słów o zasięgach i algorytmach
- Twitter – do czego służy, na co należy uważać?
- Instagram – jakie treści mają znaczenie, jak zoptymalizować profil, jak go wykorzystywać w codziennej komunikacji?
- LinkedIn – budowanie marki osobistej, optymalizowanie profilu, wprowadzenie do Employee Advocacy, tworzenie treści
- Newslettery – systemy mailingowe, budowanie supporter journey
- Przerwa (15:30-16:00)
- Płatne formy komunikacji (16:00-17:30)
- Facebook/Instagram – wprowadzenie do systemu reklamowego, omówienie możliwości targetowania, optymalizacji kampanii reklamowej, analityka
- Google Ads
- SEM – marketing w przeglądarkach internetowych, czyli połączenie bezpłatnych i płatnych form komunikacji (SEO, GDN, YouTube, kampanie searchowe)
- Wykorzystywanie elementów wizualnych w komunikacji (17:30-18:15)
- Jak zadbać o spójność?
- Poznanie narzędzi do komunikacji wizualnej
- Sposoby oceniania efektywności działań – skąd wiedzieć, czy to co robimy ma sens? (18:15-19:00)
Piotr Rojewski - specjalista ds. mediów społecznościowych w Amnesty International Polska. Zajmuje się również tworzeniem grafiki i współpracuje z innymi organizacjami społecznymi o tematyce migranckiej i edukacyjnej, takimi jak Fundacja dla Somalii czy Teach for Poland. Absolwent socjologii stosowanej i antropologii społecznej oraz dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim (a także Erasmus na Uniwersytecie Karola w Pradze).
Prosimy o potwierdzenie udziału w szkoleniu na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
źródło: Stowarzyszenie BORIS