Na grafice logo Legionovii Legionovo ora nowego sponsora siatkarek

Jak poinformował klub siatkarski spółka IŁ Capital podpisała z Legionovia S.A. trzyletni kontrakt, na mocy którego do 2024 roku pozostanie Sponsorem Tytularnym klubu. Od nadchodzącego sezonu ekipa występująca w TAURON Lidze nazywać się więc będzie IŁ Capital Legionovia Legionowo.

Cofnij

Bardzo się cieszymy, że na najbliższe trzy sezony wiążemy się z tak stabilnym partnerem, jak IŁ Capital. To daje nam bardzo dużo spokoju w tworzeniu strategii rozwoju klubu na najbliższe lata i pozwala na patrzenie w przyszłość z optymizmem – powiedział Prezes Legionovia SA Konrad Ciejka.

Bardzo się cieszę z zawarcia umowy na trzy lata, lecz mam nadzieję, że nasza współpraca potrwa znacznie dłużej – powiedział Prezes IŁ Capital Igor Łukasik – Bardzo dziękuję włodarzom klubu za zaproszenie do współpracy i z dużą nadzieją patrzę w przyszłość.

Równocześnie Zarząd Legionovia SA poinformował o wygaśnięciu z końcem lipca 2021 umowy sponsorskiej z firmą DPD Polska:

Dziękujemy DPD Polska za trzy lata dobrej, partnerskiej współpracy – powiedział Prezes Konrad Ciejka – To z logo DPD na koszulkach odnosiliśmy dobre wyniki ostatnich lat, po raz pierwszy zagraliśmy w Final Four Pucharu Polski i w europejskich pucharach. Życzymy wszystkiego dobrego i każdemu życzymy tak dobrych partnerów, jak DPD Polska.

W imieniu całej społeczności DPD Polska dziękuję Legionovii Legionowo za lata owocnej współpracy, która dała nam wszystkim wiele radości i satysfakcji. Przez ten czas zawodniczki Legionovii każdego dnia udowadniały, że dzięki wytrwałości, dyscyplinie i ciężkiej pracy zespołowej można osiągać sukces w sporcie. Partnerstwo z klubem pozwoliło nam dotrzeć do grona jego kibiców i pokazać im nasze zaangażowanie w rozwój polskiej piłki siatkowej oraz promowanie zdrowego stylu życia i rywalizacji w duchu fair play. Jesteśmy dumni, że mieliśmy okazję z Państwem współpracować. Klubowi i nowemu sponsorowi tytularnemu życzymy powodzenia w realizowaniu sportowych i promocyjnych celów! – komentuje Łukasz Zembowicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu DPD Polska.

źródło: Legionovia